اخبار گلبیشه

ارسال گل به سراسر ایران

ارسال هدیه در سراسر ایران

تضمین ارسال به موقع گل‌های باکیفیت حتی در سخت‌ترین شرایط جوی

مدیر گل‌فروشی آنلاین گل‌بیشه گفت: سرمای هوا و تغییرات ناگهانی جوی می‌تواند برنامه‌ریزی برای ارسال به موقع گل تازه را دشوار کند، اما گل‌بیشه با کادر تخصصی خود این مشکل را حل کرده و ارسال باکیفیت‌ترین و زیباترین گل‌ها به عزیزان شما را حتی در سخت‌ترین شرایط جوی تضمین می‌کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، فاطمه سقایی، مدیرگل‌فروشی آنلاین گل‌بیشه با اشاره به حساسیت برخی مقاطع زمانی برای کسب‌وکارهای مرتبط با گل، گفت: گل، کالایی است که محدودیت زمانی نمی‌شناسد و چون سمبل عشق و محبت و دوستی به شمار می‌رود، همیشه برای آن متقاضی وجود دارد.

وی ادامه داد: سرمای هوا و باران و برف نه تنها انتظارات متقاضیان این بازار را کم نمی‌کند، بلکه اتفاقا در برخی مقاطع زمانی مثل اواخر بهمن‌ماه به حساسیت آنها در مورد ارسال به موقع گل‌های تازه و باکیفیت به عزیزانشان افزوده می‌شود.

ارسال گل به شهرستانها

ارسال گل در سراسر ایران

ارسال هدیه به سراسر ایران

سقایی با بیان اینکه رفع تمام دغدغه‌های متقاضیان گل، تخصص این مجموعه است، تصریح کرد: کادر تخصصی گل‌فروشی آنلاین گل‌بیشه با تلاش شبانه‌روزی ارسال به موقع زیباترین و باکیفیت‌ترین گل‌ها را به عزیزان شما تضمین می‌کند.

مدیر گل‌فروشی آنلاین گل‌بیشه با اشاره به نامحدود بودن شهرهای تحت پوشش این مجموعه در ایران، افزود: علاوه بر تهران، شهرهای تبریز، رشت، اصفهان، مشهد و دیگر شهرهای کشور نیز تحت پوشش خدمات این گل‌فروشی آنلاین قرار دارد و با قبول سفارش گل از این شهرها، انواع گل را در اسرع وقت به متقاضیان ارسال می‌کنیم.

سقایی با یادآوری خدمات برون‌مرزی مجموعه گل‌بیشه، این را هم گفت که دسته‌بندی انواع گل‌ها و مراحل ثبت سفارش در سایت گل‌بیشه به ساده‌ترین روش ممکن طراحی شده تا متقاضیان داخل  و خارج کشور به آسانی انواع گل مورد نظر خود را سفارش دهند.

وی ادامه داد: بعد از انتخاب گل یا دسته‌گل مورد نظر و ثبت سفارش ایمیلی حاوی عکس گل سفارش داده شده برای متقاضی ارسال می‌شود که این سرویس، در مواردی که متقاضی، گل را برای فرد دیگری سفارش داده، مفید است.

مدیر گل‌فروشی آنلاین گل‌بیشه، با بیان اینکه سفارش‌های دریافتی علاوه بر مکان‌های ثابت به مکان‌های متغیر نیز ارسال می‌شود، گفت: ممکن است فردی بخواهد گل را در خیابان و در خودروی خود دریافت کند که این امکان نیز با تماس پیک آورنده گل با متقاضی و تایید آدرس جدید توسط متقاضی امکان‌پذیر است.

وی بیان کرد: متقاضیان در ایران و سایر کشورهای جهان، به‌ویژه سفارش گل در مشهد، سفارش‌اینترنتی گل در اصفهان، گلفروشی آنلاین در رشت و خرید اینترنتی گل در تبریز می‌توانند با مراجعه به سایت گل‌بیشه، سفارش انواع گل، دسته‌گل، گلدان، گل‌های آپارتمانی و سایر محصولات این مجموعه را سفارش داده و سفارش خود را در هر زمانی که تعیین کرده‌اند، دریافت کنند.