شرایط و قوانین استفاده از سرویس خرید اینترنتی گل طبیعی و ارسال گل

دوستدار طبیعت و زیبایی پسند لطفاً موارد زیر را ، جهت استفاده بهینه از خدمات ارسال آنلاین باکس گل گلبیشه به دقت ملاحظه و مطالعه بفرمایید. ورود کاربران به وب سایت گلبیشه در هنگام ثبت سفارش آنلاین باکس گل خود ، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس و خدمات ارسال آنلاین گل وب سایت گلبیشه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به منزله پذیرفتن تمام و کمال کلیه شرایط و قوانین گلبیشه از سوی شما عزیزان می باشد . همچنین لازم به ذکر است که شرایط و قوانین ذکر شده ، جایگزین تمام توافقهای قبلی محسوب می گردد.

 

  • قوانین عمومی

    قابل توجه کاربران گرامی ، که کلیه فرآیند های وب سایت سفارش آنلاین گل گلبیشه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربران نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر هستند . در صورتی که در قوانین درج شده ، روال و سرویسهای گلبیشه تغییراتی در آینده ایجاد گردد ، در همین صفحه انتشار و به روز رسانی خواهد شد و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت گلبیشه به معنی پذیرش هرگونه تغییرات خواهد بود .

  • تعریف مشتری یا سفارش دهنده

    مشتری یا کاربر به شخصی اطلاق می گردد که جهت استفاده از خدمات سفارش گل آنلاین گلبیشه در سایت ثبت نام به عمل آورد .

  • ارتباطات الکترونیکی گلبیشه با کاربران سایت

    وب سایت خرید آنلاین گل گلبیشه ، به مشتریانی که در سایت خود جهت خرید آنلاین گل ثبت نام به عمل آورند ، نامه الکترونیکی حاوی فاکتور خرید از سایت را به پست الکترونیکی وارد شده از طرف کاربر در هنگام ثبت نام ارسال خواهد نمود .
    همچنین تنها اطلاعاتی که کاربر در هنگام ثبت نام در سایت وارد میکند ، ملاک مکاتبات و تماس ها جهت هماهنگی و ارسال مورد استفاده قرار خواهد گرفت .
    در صورت عدم تمایل به دریافت پست الکترونیک و یا پیامک که جهت اطلاع از آخرین محصولات و یا شرایط فروش ویژه ، می توانید از عضویت در خبرنامه وب سایت ارسال آنلاین گل گلبیشه خارج گردید .

  • سیاستهای رعایت حریم شخصی

    گلبیشه تمام تلاش خود در جهت حفظ و نگهداری از اطلاعات کاربران گرامی که در وب سایت ثبت نام نموده اند را به عمل خواهد آورد .
    تمامی محتوای در دسترس از طریق وب سایت خرید و ارسال آنلاین گل گلبیشه اعم از تصاویر ، نشان ها ، متون ، موارد قابل دانلود و کپی ، اسکریپت ها ، علائم تجاری ثبت شده در گلبیشه در انحصار این سایت بوده و هرگونه سوء استفاده با اهداف تجاری ، شامل پیگرد قانونی خواهد بود. تمامی مسئولیت فعالیت هایی که کاربران تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام بپذیرد به عهده کاربران می باشد .
    گلبیشه با دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره، سابقه ای درخشان، تجربه و محتوای غنی، اولین قدم جهت اعتماد شما به خود را برداشته است.

  • ثبت، پردازش و ارسال سفارش

    تمامی سفارشات ثبت شده در وب سایت گلبیشه همراه با شماره سفارش بوده و فاکتور تایید خرید آن به صورت پست الکترونیکی به کاربر مورد نظر ارسال خواهد گشت .
    گلبیشه همواره در تحویل و ارسال جعبه گل ، نهایت دقت و تلاش را انجام می دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در گلبیشه به اتمام برسد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش ، حق کنسل کردن آن سفارش و یا برگرداندن مبلغ سفارش برای گلبیشه محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای محصول به اتمام رسیده ، محصول دیگری را جایگزین آن کند.
    در صورت پیشامد مشکل در پردازش نهایی سبد خرید همانند پایان موجودی محصول و یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
    گلبیشه می تواند بدون اطلاع قبلی ، دریافت سفارشات جدید و فروش خود را متوقف نموده اما کلیه سفارشات ثبت شده از قبل توقف سرویس خود را ارسال خواهد نمود . حق متوقف کردن محصولات به هر دلیلی اعم از اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی برای سایت خرید آنلاین گل گلبیشه محفوظ می باشد .
    در صورت درج قیمت های نا مرتبط محصولات در سایت ، گلبیشه می تواند سفارش مورد نظر را کنسل و جهت استرداد مبلغ سفارش به مشتری ، اقدامات لازم را به عمل آورد .
    کاربران موظف هستند که به هنگام درج اطلاعات در بخش ثبت سفارش سایت ، داده ها ی خواسته شده را به طور صحیح و خوانا وارد کنند و در صورت عدم ورود اطلاعات صحیح از طرف کاربر ، پیگیری و تحویل کالا از جانب ایشان امکان پذیر نخواهد بود .

  • خدمات سفارشی سازی گلبیشه

    گلبیشه برای رضایتمندی هر چه بیشتر سفارش دهنده ها و غنی تر شدن ارزش هدیه میتواند متن یا عکسی ( حداکثر قطع A4) از سفارش دهنده دریافت و آنرا همراه با محصولات مشتری به آدرسی که مشتری خواسته است ارسال نماید .
    گلبیشه خدمات ویژه ای برای مدیران ، فروشندگان و بازاریابان که خواستار ارسال هدایا ، تقدیر نامه ، معرفی نامه و بروشور محصولات و خدمات خود ، همراه با گل های زیبا برای مشتریان خاص خود هستند. در گلبیشه توانایی ارائه این خدمات حتی به صورت فوری در سراسر شهر های بزرگ ایران فراهم شده است.
    سیستم یادآوری اختصاصی مناسب های گلبیشه ، جهت ثبت روزهای مهم و خاص جهت یادآوری آن به شما قبل از موعد آن است.
    لازم به ذکر است که تمام سرویس های سفارشی سازی گلبیشه جزء خدمات اصلی آن برای ارسال باکس های گل نبوده و گلبیشه صرفا این خدمات را جهت کسب هر چه بیشتر رضایت کاربران گرامی ارائه می دهد .

  • خسارت در هنگام حمل و نقل

    گلبیشه همواره تمام تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.
    ما ، طراوت و تازگی گل های تحویل شده و نشاندن لبخند بر چهره مخاطب شما را به صورت ۱۰۰% گارانتی میکنیم . در صورتی که رضایت شما به هر دلیلی جلب نشد ، محصول شما تعویض یا مبلغ سفارش بطور کامل به شما بازمیگردد .

  • نقدها، نظرها، ارتباطات و سایر مطالب

    کاربران عزیز می توانند هر گونه نقد ، نظر ، پیشنهاد و سایر موارد را از طریق لینک تماس با و با وارد نمودن نام ، پست الکترونیکی و متن مورد نظر خود ، برای وب سایت ارسال گل گلبیشه ارسال فرمایید .

  • سیاست قیمت گذاری

    سیاست قیمت‌‏گذاری در وب سایت ارسال آنلاین گل گلبیشه ، مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. تمامی قیمت ها در فاکتور خرید مشتریان به همراه هزینه ارسال محصول مورد نظر محاسبه ، درج و به پست الکترونیکی معرفی شده از جانب کاربر ارسال خواهد شد .

  • نمایندگی

    وب سایت ارسال آنلاین گل گلبیشه در هیچ یک از مناطق ‏‌کشور نمایندگی فروش ، عرضه و یا خدمات پس از فروش ندارد و تمامی سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌ های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی سایت پردازش می ‏گردد . لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این موارد ، مراتب را جهت پیگرد قانونی به بخش پشتیبانی سایت گلبیشه اطلاع دهید.

  • قوه قهریه

    تمام شرایط و قوانین مندرج فوق ، در شرایط عادی قابلیت اجرا را داشته و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه ، وب سایت گلبیشه هیچ گونه مسئولیتی ندارد.