جعبه گل (۴۹)

دسته گل (۱۵)

لوکس گلبیشه (۹۸)

تبریک تولد (۴۹)

محصولات گلبیشه

پیشنهادهای گلبیشه
  • پیشنهادهای گلبیشه
  • تا‌۱۵۰هزار تومان
  • لوکس گلبیشه
  • جدیدترین‌ها

گل رز جاودان قرمز در باکس پلکسی کشو دار

۴۷۹,۰۰۰ تومان۵۷۵,۰۰۰ تومان

گل رز جاودان قرمز در یک باکس شفاف کشودار زیبا /  یک هدیه ماندگار و شیک . شما میتوانید به همراه این باکس گل رز جاودان ، عروسک و شکلات نیز سفارش دهید  . ما در این جعبه گل جاودان ، از بهترین گل رز جاودان قرمز استفاده کرده ایم . کشو تعبیه شده در این جعبه گل ، بهترین مکان برای گذاشتن هدیه های کوچک و کم جا است . جعبه های شفاف و طلقی شکل ، میتونه بهترین انتخاب برای گذاشتن رز جاودان باشه . گل فروشی آنلاین گلبیشه ، کیفیت رزهای جاودان خود را تضمین میکند.

گل رز جاودان رنگین کمان در تندیس ۶ ضلعی

۴۷۹,۰۰۰ تومان

گل رز جاودان طبیعی رنگین کمان در تندیس ۶ ضلعی /  هدیه گل ماندگار برای آنان که دوستشان دارید . این تندیس با زیبایی خاص خود ، جلوه ی درخشانی را از گل رز ماندگار شما در مقابل چشمان مخاطبتان تداعی خواهد نمود. ما در این تندیس گل جاودان ، از بهترین رز جاویدان رنگین کمان استفاده کرده ایم . تندیس های شفاف ، میتونه بهترین انتخاب برای گذاشتن رز جاودان هدیه باشه . گل فروشی آنلاین گلبیشه کیفیت رزهای جاودان خود را تضمین میکند.

گل رز جاودان قرمز در تندیس ۶ ضلعی

۴۷۹,۰۰۰ تومان

گل رز جاودان طبیعی قرمز در تندیس ۶ ضلعی /  هدیه گل ماندگار برای آنان که دوستشان دارید . این تندیس با زیبایی خاص خود ، جلوه ی درخشانی را از گل رز ماندگار شما در مقابل چشمان مخاطبتان تداعی خواهد نمود. ما در این تندیس گل ، از بهترین رز جاویدان قرمز استفاده کرده ایم . تندیس های شفاف ، میتونه بهترین انتخاب برای گذاشتن رز جاودان هدیه باشه . گل فروشی آنلاین گلبیشه کیفیت رزهای جاودان خود را تضمین میکند.

باکس گل رز جاودانه صورتی بنفش کشودار

۴۸۵,۰۰۰ تومان

جعبه گل جاودان طبیعی صورتی بنفش ، با رنگ دلربا و زیبای خود ، دل هر بیننده ای رو به خود خیره میکند . رنگهای زنده و شاداب در گلی طبیعی اما با ماندگاری بالا ، بهترین هدیه گل را برای گیرنده شما به ارمغان آورده است . کشوی تعبیه شده در این باکس گل جاودان مناسب قرار دادن هدایای کوچک و شکلات است . ابعاد این جعبه گل جاودان رز صورتی چشم نواز ۹*۱۲*۱۵ CM است  شما همچنین میتوانید این گل زیبا را در دیگر تندیس های گلبیشه نیز سفارش و خرید کنید . ما برای سفارش گل جاودان شما از بهترین گلهای طبیعی استفاده میکنیم .

گل رز جاودان رنگین کمان در باکس پلکسی مکعبی

۴۹۵,۰۰۰ تومان

فرشته های کوچک در زیر پایه های این باکس گل رز جاودان رنگین کمان ، زیبایی خاصی به این جعبه گل بخشیده است . با هدیه این باکس گل رز ماندگار هفت رنگ ، خودتان را در پیش چشمان او ماندگار تر از همیشه کنید . ما برای زیبا تر شدن سفارش آنلاین گل جاودان شما ، ربان زیبایی به دور آن خواهیم بست . سایت سفارش آنلاین گل گلبیشه ، کیفیت رزهای جاودان خود را تضمین میکند. گل فروشی گلبیشه رو در سوپرایز اینترنتی خودتون سهیم کنید .

جعبه گل رز جاویدان قرمز مدل کشودار مکعبی

۴۹۵,۰۰۰ تومان

تندیس پِلَکسی مکعبی کشودار چوبی به همراه گل رز جاودان قرمز . ابعاد این تندیس گل جاویدان زیبا و شیک ۹*۱۲*۱۵ CM است . قسمت فوقانی این تندیس از جنس پلکسی شفاف و نشکن در شمایل مکعبی طراحی و ساخته شده است . قسمت پایین این محصول با برش لیزری و دقیق و تمیز طراحی و آماده شده است . شما میتوانید در کشوی جادار این تندیس هدایای کوچکی مانند کارت هدیه ، سکه و یا شکلات و دیگر هدایا را قرار دهید . اگر تمایل به ارسال شکلات و عروسک همراه این محصول را دارید میتوانید نوع  عروسک و شکلات آن را نیز سفارش دهید همچنین میتوانید نوع طرح پلکسی الماسی این کار کشودار را هم در سایت تهیه کنید . تندیس های شفاف و طلقی را میتوان از بهترین نوع جعبه ها برای گذاشتن این گل در نظر گرفت . ما این تندیس زیبا را به همراه کارت پستال شما و در بسته بندی مناسب باری گیرنده شما ارسال میکنیم .

جعبه گل رز جاودان هفت رنگ مدل کشودار مکعبی

۴۹۵,۰۰۰ تومان

جعبه گل پِلَکسی مکعبی کشودار چوبی به همراه گل رز جاودان هفت رنگ . ابعاد این تندیس گل جاودان چشم نواز ۹*۱۲*۱۵ CM است . قسمت بالایی و شفاف این تندیس از جنس پلکسی  نشکن و در شمایل مکعبی طراحی و ساخته شده است . قسمت تحتانی این محصول با برش لیزری و دقیق و تمیز طراحی و آماده شده است . شما میتوانید در کشوی زیبا دستگیره طلایی این تندیس هدایای کوچکی مانند کارت هدیه ، سکه و یا شکلات و دیگر هدایا را قرار دهید . اگر مایل هستید که شکلات و عروسک همراه این محصول را ارسال کنید ، میتوانید نوع  عروسک و شکلات آن را نیز سفارش دهید . همچنین میتوانید نوع شمایل پلکسی الماسی این کار کشودار را هم در سایت تهیه کنید . تندیس های شفاف و طلقی را میتوان از بهترین نوع جعبه ها برای گذاشتن این گل در نظر گرفت . ما این تندیس زیبا را به همراه کارت پستال شما و در بسته بندی مناسب باری گیرنده شما ارسال میکنیم .

باکس گل رز جاودان صورتی کشودار

۵۲۵,۰۰۰ تومان

جعبه گل پِلَکسی کشودار به همراه گل رز جاودان صورتی . ابعاد این جعبه گل جاودان رز صورتی چشم نواز ۹*۱۲*۱۵ CM است . قسمت بالایی و شفاف این تندیس از جنس پلکسی شفاف و در شمایل هرمی لوزی طراحی شده است . قسمت تحتانی این محصول از جنس چوب به همراه کشو با دستگیره فلزی است . شما میتوانید در کشوی زیبا این تندیس ، هدایای کوچکی مانند کارت هدیه ، سکه و یا شکلات و دیگر هدایا را قرار دهید . برای سفارش این محصول به همراه شکلات در کشو ، میتوانید هماهنگ کنید . همچنین میتوانید با هماهنگی پشتیبانی گلبیشه گل رز صورتی جاودان را در دیگر مدلهای تندیسها سفارش و تحویل بگیرید .

رز جاویدان طبیعی قرمز در تندیس سلطنتی

۵۳۰,۰۰۰ تومان

تندیس طرح سلطنتی رز جاودان قرمز ، با طراحی شیک  ، مناسب انتخاب یک هدیه ای خوب . کف طلایی این تندیس ، به هر چه بیشتر چشم نواز بودن این هدیه گل جاودان افزوده است . این کادو گل رز ماندگار در سایز نسبتا بزرگ ، درخور چشمان مخاطب شما خواهد بود. با هدیه این باکس گل رز ماندگار قرمز ، خودتان را در پیش چشمان او ماندگار تر از همیشه کنید . ما برای زیبا تر شدن سفارش آنلاین گل جاودان شما ، ربان زیبایی به دور آن خواهیم بست . سایت سفارش آنلاین گل گلبیشه ، کیفیت رزهای جاودان خود را تضمین میکند. گل فروشی گلبیشه رو در سوپرایز اینترنتی خودتون سهیم کنید .

پکیج هدیه شکلات ، عروسک خرسی و باکس رز جاودان قرمز

۹۸۵,۰۰۰ تومان
پکیج کادو رز جاودان قرمز به همراه شکلات و عروسک خرسی خارجی با کیفیت با این بسته تمام اقلام ولنتاین رو شما خواهید داشت بسته شکلات ۲۵۰ گرمی این هدیه به زیبایی برای این روز تزیین شده است , عروسک خرسی بامزه ای که میتونه این کادو رو تکمیل کنه با باکس رز جاودان شما میتونید هدیه تون رو ماندگار کنید. همه و همه در جعبه هدیه با کیفیت گلبیشه در در اندازه ۲۰*۲۰ cm
کاکتوس بنفش اچینو در باکس مدل کتابی چند کاره

پیشنهاد ویژه امروز گلبیشه

۲۱۰۰۰۰

۱۷۲۰۰۰

کاکتوس اچینو