دسته‌بندی نشده

سفارش آنلاین تاج گل ، خرید تاج گل های زیبا

تاج گل ، سفارش تاج گل ، خرید تاج گل ، تاج ترحیم ، ارسال تاج گل ، تاج گل ختم ، تاج گل تسلیت

سفارش آنلاین تاج گل

تاج گل ، خرید تاج گل ، سفارش تاج گل ، تاج گل ترحیم ، تاج گل عزا ، تاج گل ختم ، سفارش تاج گل ترحیم ، تاج گل عروسی ، تاج گل جشن

از گذشته ها تا به امروز رسم بر آن بوده است که از گل در مراسمات و جشن ها استفاده گردد . همان طور که گل آرایی و هدایای گل در عروسی ها و جشن ها مناسب آن مراسم تهیه میگردد ، در مراسم ترحیم هم می بایست گل های مناسب این موقعیت تهیه گردد . به همین منظور جهت زینت این مجالس از تاج گلهای ترحیم استفاده می شود . گل های مورد استفاده در تاج گلهای تسلیت میباید متفاوت از گل های مراسم دیگر باشد . درتاج گلهای ترحیم معمولا از گل های سفید جهت گل آرایی تاج گلها استفاده می گردد . در کنار گل آرایی این مدل گل تسلیت با گل های مرتبط ، در صورت لزوم از اقلام دیگری مانند پارچه ، تور و یا ربان جهت هماهنگی بیشتر کار استفاده میشود .

تاج گلهای تسلیت را می توان بر اساس طبقه های موجود در آن به انواع مختلفی تقسیم نمود . برای مثال معمولا تاج گل یک طبقه از تاج گل دو طبقه قیمت پایین تری را دارد. معمولا کسانی که عزیزان خود را از دست می دهند می بایست در مراسم ختم آن عزیز از دست رفته شرکت کنند . اما طبیعتا در این بین هستند افرادی که بر حسب موقعیت و شرایط خاص خود نمیتوانند در محل مراسم ترحیم حضور یابند . در کشور ما ، رعایت این مسائل از اهمیت بالایی نزد هم وطنانمان برخوردار است . این عزیزان برای عرض تسلیت می تواند از روش هایی مانند ارسال آنلاین تاج گل ترحیم و سفارش تاج گل استفاده کنند.

انواع گل تاج گل ختم

ارسال تاج گل ترحیم به معنای ابراز احساسات و شریک کردن خود در غم از دست دادن عزیزی است . اما رعایت نکات مهی مانند نوع و رنگ تاج گل ترحیم از اهمیت بالایی برخوردار است . از گذشته رسم بوده است که در تاج گلهای عزا ، از طیف گل های سفید برای سفارش آن استفاده شود . امروز تعداد کمی از گل ها در تاج گل تسلیت استفاده و به کار برده می شود . گل گلایول : این گل به سبب پر بودن و قیمت مناسبش ، درون تاج گل و یا برای گل مراسم ختم استفاده می گردد. تاج گلهای گلایل معمولا نسبت به تاج گلهای دیگر قیمت مناسب تری خواهد داشت .

گل لیلیوم : یکی از پرکاربرد ترین گل های مراسم ختم ، گل لیلیوم است . گل لیلیوم با ظاهری زیبا و شیک می تواند باعث هر چه بهتر شدن تاج گل ترحیم شما گردد . معمولا تاج گلهای لیلیوم باب سلیقه تمامی مشتریان جهت خرید گل مراسم تسلیت است .

گل رز : گل رز را می توان گل همه کاره مراسمات مختلف نامید . طبیعتا رنگ سفید رز هم از پرکاربردترین گل مراسم ترحیم است . گل رز  سفید با ظاهری خاص همیشه مناسب مراسم تسلیت خواهد بود .

گل آنتریوم : این گل با شمایلی منحصر به فرد ، ظاهر پر ابهتی را به تاج گلها خواهد داد . اگر چه قیمت این گل نسبت به دیگر گل ها بالاتر است . اما تاج گلهای آنتریوم را می تواند تاج گلهای لوکس در نظر گرفت .

علاوه بر گل های ذکر شده که از پرکاربردترین گلهای ختم هستند ، از نمونه های دیگر نیز برای گل مراسم ترحیم استفاده میگردد. گل های زنبق ، میخک ، ارکیده ، داوودی ، پرنده بهشتی و … از دیگر گلهای است که می توان در مراسم ختم استفاده نمود .

تاج گل ، خرید تاج گل ، سفارش تاج گل ، تاج گل ترحیم ، تاج گل عزا ، تاج گل ختم ، سفارش تاج گل ترحیم ، تاج گل عروسی ، تاج گل جشن

میزان دوام و ماندگاری تاج گل

با توجه به اینکه خرید تاج گل شما باید مدتها در مراسمات حضور داشته باشد ، دوام آن از اهمیت بالایی برخوردار است . در وهله اول باید این نکته را در نظر داشته باشید که پایه سفارش تاج گل شما مستحکم باشد. انواع پایه گل ها را میتوانیم به نوع فلزی و یا چوبی تقسیم کنیم . شما باید از بین نمونهای خرید آنلاین تاج گل ها ، تاج گلهایی با پایه های مقاوم تر را انتخاب کنید . در وهله دوم میبایست تاج گلهایی را گزینش کنید که از گلهای با دوام در ترکیب آن استفاده شده باشد . گلهاییی مانند گلایول ، داوودی ، لیسیانتوس ، لیلیوم و … با داشتن عمری بالا ، مناسب هستند .

نکته ای که اهمیت بالایی دارد اینست که میبایست از اسفنج آبدیده و نه اسفنج خشک در گل آرایی تاج گل استفاده گردد . در این صورت گلهای تاج گل شما چندین روز از آب دهی مناسب برخورداری خواهند بود . این کار باعث میگردد که خرید تاج گل زیبا شما حداقل یک هفته تازه و شاداب باشد . مکان نصب و ارسال تاج گل شما هم از اهمیت بالایی برخوردار است . در فضاهای باز مانند روبروی مساجد و یا منازل میبایست تاج گل را در جایی خارج از نور مستقیم آفتاب قرار دهید . نور آفتاب باعث خرابی زودتر تاج گل شما خواهد شد . حداالمقدور تاج گل خود را در داخل و فضا خنک و دور از نور خورشید قرار دهید.

انتخاب متن مناسب برای ارسال تاج گل

یکی از اهداف اینکه کسی اقدام به خرید آنلاین تاج گل میکند ، نداشتن وقت و انتخاب حضوری آن است . در این شرایط فرد سفارش دهنده تاج گل ، انتظار دارد که طرف گیرنده از قصد و نیت و همدردی اون آگاه گردد . فرد ارسال کننده تاج گل با صرف هزینه درخور توقع دارد که این کار به چشم صاحب عزا رسیده و مثمر ثمر باشد . با این شرایط نصب و انتخاب کارت تسلیت بروی تاج گل بسیار با اهمیت خواهد بود . شما میتوانید با انتخاب یک کارت تسلیت بد سلیقه و نامناسب از تاثیر ارسال تاج گل خود بکاهید . برای انتخاب یک کارت تاج گل شما باید چند نکته را رعایت کنید تا از سعی و هزینه خود بهترین تاثیر را دریافت کنید .

در مرحله اول باید دقت کنید که متن و برگه تسلیت شما در کجا تاج گل شما نصب میگردد . حتما بهترین جا برای نصب را انتخاب کنید . اندازه کارت هم در دیده شدن فرد ارسال کننده از اهمیت بالایی برخوردار است . معمولا اندازه کارت تسلیت میتواند به اندازه نصف برگه آچار باشد . هر چقدر متن شما کمتر باشد ، فونت تایپ شده آن میتواند بزرگتر و احتمال خواندن آن از مسافت های بالاتر بیشتر خواهد بود . شما میتوانید متن تسلیت خود را روکش پلاستیک یا قاب کنید تا از پاره و کثبف شدن آن حین حمل و … جلوگیری کنید . و در نهایت دقت کنید که نام فرستنده را با اندازه فونت مناسبی نسبت به بقیه متن تسلیت انتخاب کنید .

تاج گل ، خرید تاج گل ، سفارش تاج گل ، تاج گل ترحیم ، تاج گل عزا ، تاج گل ختم ، سفارش تاج گل ترحیم ، تاج گل عروسی ، تاج گل جشن ، ارسال تاج گل

قیمت تاج گل ختم 

قیمت تاج گلهای ترحیم و یا تبریک و افتتاحیه دارای طیف گسترده ای است. بسته به نوع گل و یا حجم و تعداد طبقات آن ، قیمت ها متفاوت خواهد بود . قیمت تاج گل ترحیم مناسب معمولا از حدود چند صد هزار تومان شروع و به قیمت های چند میلیونی ختم می شود . به طور مثال تاج گلهای ختم شامل گلهای لیلیوم و یا آنتریوم از قیمت های بیشتری برخوردار است . و یا تاج گلهای دو طبقه معمولا از تاج گلهای یک طبقه گران تر خواهد بود .  اما نکته مهم این است که بایستی گل تاج گلها حتما با طراوت و خرید همان روز باشد . کیفیت و طراوت تاج گلها از اهمیت به سزایی در مراسم ختم برخوردار خواهد بود.

انواع و مدلهای تاج گل

تاج گلها انواع مختلفی دارن که شما هنگام خرید تاج گل باید به آن دقت کنید . تاج گلها را میتوانیم در مرحله اول در نوع مراسمی که باید برای آن ارسال کنید تقسیم کنیم . شما میتوانید تاج گل خود را برای مراسم تسلیت ( تاج گل تسلیت ) ازدواج ، افتتاحیه ( تاج گل افتتاحیه ) و … بفرستید . در هر کدام از این مراسم باید تاج گل شما شرایط مناسب آن موقعیت را داشته باشد. به طور مثال تاج گل ختم معمولا دارای رنگهای سفید و زرد و ترکیبی از روبان و پاچه های مشکی هستند . در حالی که تاج گل افتتاحیه و مراسم جشن معمولا دارای طیف رنگی شاد و متنوع هستند . در این تاج گلها از رنگهای قرمز ، سبز و بنفش و سفید استفاده میگردد .

تاج گلها را میتوانید بر اساس تعداد طبقات هم تقسیم بندی کنیم . تاج گلها را میتوانیم در انواع یک طبقه ، دو طبقه و سه طبقه سفارش دهیم . هر چقدر تعداد طبقات آن بیشتر شود  ، قیمت و حجم گلها بالاتر رفته و تاج گل چشم نواز تر میگردد .

تاج گلها را بر اساس نوع گل آرایی آن میتوانیم به انواع مختلفی تقسیم بندی کرد . نوع معمول و رایج آن را تاج گل کلاسیک نامیده میگردد . در این مدل از تاج گل معمولا گلهایی در مرکز دایره چیده و از گلهای گلایل و برگهای تزیینی در اطراف آن استفاده میگردد . تاج گل مدرن را میتوان نوع دیگری از تاج گلها نامبرد . این تاج گلها از گلهای آنتریوم و شکیل تر در گل آرایی آن استفاده میگردد . تاج گل اروپایی در از دیگر انواع امروزی است که معمولا به صورت حلقه ای گل آرایی میگردد . تاج گل شبکه ای از دیگه اقسام تاج گلها ست . در این مدل گلها بروی استندی چوبی و یا حصیری به صورت شبکه ای و پنجره ای کار میشود .

خرید اینترنتی گل ترحیم

امروزه به سبب مشغله زیاد افراد ، آنها خدمات آنلاین را به خدمات حضوری ترجیح می دهند . یک از کاربرهای اینترنت در این زمینه ، امکان سفارش آنلاین گل مراسم ترحیم خواهد بود. سفارش تاج گل آنلاین سبب صرفه جویی در وقت و هزینه شما جهت تهیه و ارسال آن می شود . تهیه و گل آرایی تاج گلها نسبت به سبد گل و یا دسته گل طبعا زمان بیشتری را به خود اختصاص می دهد . سفارش اینترنتی تاج گل ترحیم باعث هر چه بیشتر صرفه جویی در وقت شما بوده و شما را از مشکلات حمل و نقل آن راحت می کند.

تاج گل ، خرید تاج گل ، سفارش تاج گل ، تاج گل ترحیم ، تاج گل عزا ، تاج گل ختم ، سفارش تاج گل ترحیم ، تاج گل عروسی ، تاج گل جشن
تاج گل ، خرید تاج گل ، سفارش تاج گل ، تاج گل ترحیم ، تاج گل عزا ، تاج گل ختم ، سفارش تاج گل ترحیم ، تاج گل عروسی ، تاج گل جشن

ارسال تاج گل ختم

بر خلاف هدایا و گل های دیگری مانند باکس گل ، سبد گل و یا دسته گل ، تاج گلها شرایط حمل و نقل مخصوص به خود را دارند . تاج گلهای تسلیت را نمی توانیم با خودرو عادی و یا موتور سیکلت جا به جا کرد . برخی اوقات تاج گلها به صورت چند طبقه تهیه و ارسال آن تنها با خودرو حمل مخصوص آن امکان پذیر است . خودرو حمل مخصوص تاج گلهای ترحیم با فراهم آوردن شرایط حمل این نوع گل ، به سالم رسیدن آن کمک به سزایی خواهد کرد . از مزایای سفارش اینترنتی تاج گل ، حذف مرحله پیداکردن خودرو مناسب جهت حمل آن است . این وظیفه را می توانیم بر عهده گل فروشی آنلاین مورد نظر بگذاریم .

گل فروشی آنلاین گلبیشه تمام تاج گلهای سفارشی خود را با خودرو مخصوص حمل  ارسال میکند .

سفارش آنلاین گل از گل فروشی آنلاین گلبیشه

گل فروشی گلبیشه با داشتن طیف وسیعی از انواع گل مراسم ختم ، می تواند شما را در ارسال آن یاری رساند . گل فروشی اینترنتی ما ، تمام سعی خود را در گل آرایی و تحویل سالم و به موقع آن خواهد کرد . سایت خرید گل گلبیشه سعی کرده است که خرید آنلاین تاج گل و رساندن آن را به دست گیرنده به ساده ترین و سریع ترین شکل انجام دهد . سایت خرید گل آنلاین گلبیشه ، تضمین کیفیت گل های خود را می کند . شما عزیزان می توانید با خیال راحت سفارش تاج گل ختم خود را روی سایت گلبیشه ثبت و پرداخت آنلاین نمایید.

گل فروشی گلبیشه همچنین باکس گل تسلیت را هم برای این مراسم مهیا و تهیه کرده است . گل فروشی آنلاین گلبیشه امیدوار است که تا حد امکان همیشه در مراسمات شادی و جشن ها در کنار شما عزیزان باشد . دعای ما ، آمرزش برای تمامی عزیزانی است که از پیش ما سفر کرده اند .

تاج گل ، خرید تاج گل ، سفارش تاج گل ، تاج گل ترحیم ، تاج گل عزا ، تاج گل ختم ، سفارش تاج گل ترحیم ، تاج گل عروسی ، تاج گل جشن

نوشته های مرتبط