اخبار گلبیشه

انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها

انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها

انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها

زمانی که جای‌ جای خانه را گیاهان سبز و شاداب پر کنند، با نگاه کردن به  هر نقطه از فضای دلنشین ‌تان انرژی و حسی مثبت به شما القا می ‌شود. سبزی کامل گیاهان آپارتمانی و انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها هماهنگی بیشتری با رنگ ‌های دکوراسیون منزل شما دارند؛ زمانی که تنها برگ ‌های براق و پر فروغ شما را عاشق خود کرده ‌اند به دلیل زیبایی برگ آنها به فضای خانه آورده می شوند و خبری از گل در آنها نیست

بسیاری از خانم ها با اینکه در آپارتمان زندگی می کنند به نگهداری از گل و گیاه آپارتمانی علاقه دارند . انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها گیاهان خانگی سر زنده و شاداب در فضای داخلی خانه نیازمند مراقبت زیادی هستند و گاهی اوقات از دست رفتن نشاط و زیبایی گیاهان خانگی به دغدغه همیشگی صاحبان گل و گیاه انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها در منزل تبدیل می شود.

انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها
انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها

انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها به هوای تازه نیاز دارند بنابر این لازم است برای انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها پنجره ها را باز کنید و اجازه دهید تا اکسیژن تازه به فضای ساختمان وارد شود. رسیدن اکسیژن کافی به گیاهان آپارتمانی سبب استحکام ساقه ی گیاه شده و رنگ برگ های آن را شاداب می کند پس نزدیک های صبح پنجره را باز بگذارید تا هوای تازه وارد خانه شود

انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها گیاهان به نور خورشید احتیاج زیادی دارند زیرا نور خورشید در ساخت سبزینه ی گیاهان نقش مهمی دارد پس حتما گیاهان را در مکانی بگذارید که نور کافی به آنجا برسد.

البته همه ی گیاهان به نور یکسان خورشید احتیاج ندارند و برخی به نور کمتر نیاز دارند ، قرار دادن این گیاهان در برابر نور مستقیم خورشید سبب رنگ پریدگی، زردی و یا خشکی گیاه می شود. پس در انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها  نورباید به صورت غیر مستقیم به گیاه بتابد.

انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها

در آب دادن زیاده روی نکنیدانواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها نیز مانند همه ی موجودات زنده به میزان معینی از آب و غذا نیاز دارند پس آبیاری زیاد آنها و آب دادن

در فواصل زمانی غیرمنظم و بسیار کوتاه سبب خشک شدن یا گندیده شدنشان خواهد شد.

لازم است بدانید در زیر گلدان ها حتماً باید یک یا چند سوراخ وجود داشته باشد تا انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها

در مبحث آب از همه ی نقاط گلدان عبور کند و به تمام قسمت های ریشه برسد. وجود این سوراخ ها سبب جریان هوا شده و امکان تنفس ریشه را ایجاد می کند.

به خاک گلدان رسیدگی کنید در نگهداری از گلدان های خانگی باید به خاک آن توجه کرد ،

بهتر است خاکی انتخاب شود که با مقداری ماسه نیز ترکیب شده باشد.انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها  فشرده کردن خاک گلدان اشتباه است زیرا وجود منافذ جزیی برای جریان هوا و رسیدن اکسیژن به قسمت های مختلف خاک ضروری است.

انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها
انواع گلهای اپارتمانی و روش نگهداری انها

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به شما دوستان عزیز در در گل فروشی تهران کمک کرده باشیم گل فروشی  گلبیشه لبخند را به عزیزانتان هدیه میدهد.

 با خرید آنلاین گل فروشی گلبیشه راحت و سریع  دوستانتان  را سوپرایز کنید

تنها گل فروشی آنلاین در سراسر ایران و دنیا  در هر کجا که  هستید دیگر نگران  هدیه خود نباشید

گل فروشی گلبیشه خرید را برای شما در همه نقاط آسان کرده

گل فروشی گلبیشه پیام آور عشق است..